lindamariaellinor.blogg.se

2014-10-15
23:50:00

Onsdag 15/10-14

I måndags så vart de ingen handikapp för min del då "mitt" barn inte va där. På ridningen sedan hade ja Prins aka Clabbes förjävliga tvillingbror. Han va extremt jobbig me huvudet speciellt i traven. I skritten va han på väg att börja söka sig neråt meen så fort vi började trav så va huvudet igång... Aja, e iaf nöjd me de som gick bra:)
 
Igår så de lektion uppe i Öfalla o då red ja barbacka på Vidja:) Till en början va hon väldigt stel meen hon släppte till riktigt bra på slutet. Är riktigt nöjd me henne:)
 
 
Ja o Vidja förra sommaren:) Asså utväxten xD
Ida så vart de vagn efter shettisarna på ridlekis o dom skötte sig super:)
 
På lörda så ska ja va me på Pay and Ride tsm me Clabbe på ridskolan:) Blir att rida Lb:1, då de e de enda dressyrprogram ja någonsin lärt mig o ja inte har några planer på att lära mig något mer;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: